08 dec. 2023

Achter de schermen: Maak kennis met onze gedreven Storemanager!

Kenny Mellaerts, staat nu aan het roer als storemanager van de Tyles showrooms in Zellik en Brugge. Voor Kenny is deze rol inmiddels vertrouwd terrein, want voordat hij de overstap maakte naar de automobielsector, vervulde hij de functie van accountmanager bij Tyles. "Dit voelt echt als thuiskomen," glimlacht Kenny. In zijn nieuwe rol als storemanager streeft hij ernaar om samen met zijn team de showroomervaring naar een hoger niveau te tillen. Hoe hij dit gaat aanpakken, legt Kenny met enthousiasme uit: "Het draait allemaal om de details."

Achter de schermen: Maak kennis met onze gedreven Storemanager!

Kenny is dagelijks aanwezig in de showroom, niet alleen voor het contact met het team, maar ook om het reilen en zeilen te volgen en eventuele optimalisaties te ontdekken. Elke zaterdag, de drukste dag van de week, springt Kenny bij om klanten te assisteren bij het vinden van de juiste keramische tegels.

“Een hands-on aanpak is cruciaal om te begrijpen wat er speelt in de markt, de voorkeuren van klanten te doorgronden en te ontdekken hoe we de beleving in onze showrooms kunnen versterken.”

 

Wanneer het aankomt op hoe Tyles het verschil kan maken, dan heeft Kenny een duidelijke visie. “Onze focus ligt op een complete beleving en een all-in service, waarbij zowel persoonlijkheid als technisch advies, de aanstelling van een professional in de klant zijn regio tot on-site levering centraal staan. We streven ook naar duidelijke all-in offertes zonder extra kosten. Hoewel we wat betreft beleving al stappen hebben gezet met de presentatiesystemen en belevingsboxen, streven we ook op vlak van winkelervaring voortdurend naar verbetering.”

De Tyles showrooms trachten de sfeer te versterken door aangename muziek, duurzame koffie en extra zithoeken toe te voegen. Op die manier kunnen onze adviseurs in een ontspannen setting de projecten met klanten bespreken. Dankzij de grote schermen kunnen klanten simulaties direct bekijken, waardoor het doorlopen van offertes eenvoudiger wordt. Elk detail draagt bij aan onze totaalbeleving en ons vermogen om werkelijk het verschil te maken.

 

“We begrijpen dat particuliere klanten behoefte hebben aan een persoonlijk onthaal, meer begeleiding en advies, en we streven ernaar om die extra beleving te bieden die het verschil maakt.”

De sleutel tot een optimale klantenbeleving ligt in een goed geïnformeerd team

Dankzij de komst van Kenny zijn onze teams volledig voorbereid op deze vernieuwde aanpak. We benutten bestaande kennis en organiseren regelmatig workshops waar fabrikanten hun nieuwe collecties presenteren. 

Door openlijk te bespreken welke tegels goed presteren en aan klantenwensen voldoen, zorgen we ervoor dat ons team altijd up-to-date blijft. Of het nu gaat om de vraag naar tegels met een travertin- of natuursteenlook, we anticiperen en presenteren wat het beste past bij de behoeften van onze klanten, en we delen die kennis actief voor maximale klanttevredenheid.

"Bij Tyles draait alles om de klant. Met mijn ervaring in de auto-industrie wil ik de klantgerichte aanpak nog sterker benadrukken. Net zoals in de auto-industrie, willen we bij Tyles onze klanten van A tot Z begeleiden en proactief meedenken om de juiste tegeloplossing te vinden."

 

Ons assortiment is prachtig, van hoge kwaliteit en breed, zodat we aan elke vraag kunnen voldoen. Dat gevoel willen we overbrengen in de manier waarop we onze klanten ontvangen in Zellik en Brugge. We kijken er dus naar uit om ook u te mogen verwelkomen!

Maak een afspraak.

Bezoek de Tyles-showroom in Brugge of Zellik (nabij Brussel), waar je een unieke collectie keramische tegels kunt ontdekken en persoonlijk advies krijgt.

Maak een afspraak

 

Delen

Vorig bericht Volgend bericht Terug naar overzicht